Kedves új Bilimbós Családjaink!

Érdeklődésed a montessori pedagógia iránt elhozott hozzánk. Nagyon örülünk, hogy ide találtál. Az első lépés, hogy személyesen is találkozzunk, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben (+36709490405 vagy huvosvolgy@bilimbo.com) vagy töltsd ki az alábbi adatlapot.

A személyes találkozón én, Bernadett megmutatom Neked Bilimbónkat, bemutatom neked az óvó néniket, a gyerekeket, az épületet, a csodás kertünket.

Mi nagyon szeretjük az állatokat, a velük való kapcsolat a mindennapi életünk része. Minden héten van nálunk kutyaterápiás nagymozgásos fejlesztő foglalkozás Lillával, Péterrel házhoz jönnek a lovak: Dezső, Kati, Gyémánt és Kis Bolygó, és az ovi mögött a Vitorlázó Repülőtér környékén lovagolunk.

Van három tengerimalacunk: Dió, Kókusz és Muki. És a kertünkben lakik egy kiskakas, Karcsika és két tyúkanyó, Pirike és Erzsike.

3 félig vegyes csoportunk van. A Pöttömök a 3 év alattiak, a Manók a 3-4 évesek, a Nyakiglábok az 5-6 évesek. Minden csoportunkban 2-2 óvó néni foglalkozik a gyerekekkel. Mi nagyon szeretünk így működni, a gyerekek között nincs nagy korkülönbség, és a kicsik nagyok empatikus kapcsolódása így is gyönyörűen működik. A napirendünket itt találod.

Van logopédusunk Mári, és tsmt-re is járunk Ágihoz. Ágihoz Zoli bácsi visz minket 7 személyes autójával 4 fős csoportokban, igény esetén reggel és délután hazafuvaroz minket. Gondoskodik az állatainkról, rendben tartja a kertünket, és felfúrja a fogast is, ha az óvó nénink nem vette észre, és túl sokat lógtunk rajta.

A reggelit, a tízórait és az uzsonnát Nagyi, a csupaszív dadusunk készíti, a kenyeret is ő süti nekünk. Így minden nap friss kenyér kerül az asztalunkra.

Az ebédet a solymári Waldorf Iskolából szállítják, jó minőségű friss alapanyagokat használnak, friss zöldséget, salátát minden nap adnak az ebédhez.

Ősztől tavaszig délelőtt 1-1,5 órát, tavasztól őszig naponta 2x1,5-2 órát vagyunk levegőn, mindhárom csoportunknak külön kertrésze van, de szívesen látogatjuk a másik csoport játszóterét is.

Reggel fél 8-tól már nyitva vagyunk, Nagyi készíti a reggelit, vár mindenkit szeretettel. 8 órakor már minden csoportban van saját óvó néni, indulhat a nap. 9-kor van csendkör, örülünk, ha addig megérkezel. Délelőtt montessorizunk, angolozunk, kutyázunk, lovagolunk, kézműveskedünk, énekelünk, úszni megyünk a Gyarmati Dezső uszodába. Péntekre elfáradunk, ezért aznap sok szabad játék van, vagy kirándulás, vagy színház és móka, kacagás.

Szeretjük a könyveket, jönnek hozzánk mesekönyvírók mesét felolvasni és dedikálni a mesekönyveket. Nem használunk semmilyen digitális eszközt, nem is szeretnénk, gyurmázunk, festünk, krumpli nyomdázunk, papírt tépünk, tésztát fűzünk, sarazunk a kertben vagy katicákat keresgélünk. Mi a könyveket hívjuk montessori tabletnek, azt viszont sokat nézegetünk.

Mókusaink is vannak. Gyere el, és lessük meg őket!

Berni, a Bilimbós Lányok, Nagyi és Zoli bácsi

Ezen oldal tartalmát és programjainkat szerzői jog védi, bármilyen reprodukció az eredeti szerzővel történő egyeztetés nélkül, jogi eljárást von maga után. | Mesevarázs Kft. © Minden jog fenntartva | Impresszum